- omia resursseja
- omaa osaamista valittavien kanavien käytöstä ja sisältöjen tuottamisesta
- aikaa ja halua oppia uusien välineiden käyttöä
- kanavia, joita asukkaat jo käyttävät
- haluavatko asukkaat tulla tavoitetuksi nimenomaisessa kanavassa taloyhtiön viestimässä asiassa
Taloyhtiössä jo perusviestinnässä joudutaan miettimään useampien viestintäkanavien valinnan välillä. Hyvään viestintään ja vaikuttavuuteen pyrittäessä yksi viestintäkanava tuskin on riittävä. Kaikki eivät ehkä huomaa viestejä ilmoitustaululta ja toisaalta internetpohjaiset ratkaisut eivät myöskään tavoita kaikkia asukkaita.
Viestintäkanavien valintaan voi saada vinkkejä kysymällä asukkailta siitä, miten he toivovat saavansa tietoa taloyhtiöstä. Saatujen tulosten pohjalta on jo helpompi lähteä valita käyttöönotettavia viestinnän kanavia.
Viestintäkanavien valintaan voi saada vinkkejä kysymällä asukkailta siitä, miten he toivovat saavansa tietoa taloyhtiöstä. Saatujen tulosten pohjalta on jo helpompi lähteä valita käyttöönotettavia viestinnän kanavia.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti